OFFICE MANAGER

Zajímá tě pomoc lidem v chudších částech světa? Chceš se stát podporou týmu, který realizuje humanitární a rozvojovou práci v Čechách a v zahraničí? Umíš se postarat o to, aby v kanceláři vše běželo tak, jak má, a všichni měli to, co ke své práci potřebují?

Pak jsi tu správně!

Hlavní náplň práce:

  • Zajištění plynulého chodu kanceláře střediska

Co přesně bude tvým úkolem:

  • Zajištění chodu kanceláře (kancelářské potřeby, pošta, vedení pokladny drobných výdajů) 
  • Správa a evidence dokumentů a smluv Střediska, zajištění aktuálnosti
  • Administrativní podpora zahraničního týmu (nákup letenek, pojištění, zajištění ubytování v zahraničí, příprava podpůrných dokumentů k projektovým žádostem),
  • Podpora českého humanitárního týmu (inventura humanitárních skladů v rámci ČR, administrativní podpora při školení dobrovolníků)
  • Zajištění chodu našich dvou aut (vedení výpůjček, zajištění technické kontroly, servisu, parkovacích karet, sledování aktuálnosti školení řidičů)
  • Komunikace s IT technikem ohledně IT servisu pro náš tým
  • Zapisovat porady týmu

Oceníme, když budeš mít:

  • Středoškolské vzdělání
  • Dobrou znalost angličtiny slovem i písmem;
  • Dobré komunikační schopnosti;
  • Samostatnost, flexibilitu a pečlivost;
  • Proaktivnost
  • Uživatelskou znalost práce na PC;
  • Znalost MS Office;
  • Dobré organizační schopnosti;
  • Odolnost vůči stresu;
  • Řidičský průkaz sk. B - podmínkou

Co můžeme nabídnout:

  • Zázemí stabilní neziskové organizace s nadnárodní působností,
  • Práci v mladém přátelském kolektivu, na zajímavých projektech,
  • Pracoviště v centru Prahy,
  • Možnost učit se od dalších kolegů v týmu - možnost profesně růst,
  • Práci na HPP – možnost plného úvazku (i zkráceného na 0,4),
  • 13. plat,
  • NÁSTUP MOŽNÝ IHNED

Tvůj životopis a motivační dopis pošli na adresu sekretariat@diakoniespolu.cz co nejdříve, nejpozději pak do 20. 5. 2019.