OFFICE MANAGER

Zajímá vás pomoc lidem v chudších částech světa? Chcete se stát podporou týmu, který realizuje humanitární a rozvojovou práci v Čechách a v zahraničí? Umíte se postarat o to, aby v kanceláři vše běželo tak, jak má, a všichni měli to, co ke své práci potřebují? Pak jste tu správně!

O nás

Jsme jedním ze středisek Diakonie ČCE – velké a stabilní neziskové organizace. Naše středisko poskytuje humanitární pomoc v zahraničí i v České republice. V ČR se angažujeme především při povodních, podílíme se také na zvyšování připravenosti obcí na povodně. V zahraničí pomáháme v uprchlických táborech a při humanitárních katastrofách (například v Jordánsku a Libanonu), organizujeme zahraniční rozvojovou spolupráci (například v Zambii a Kambodži). Dále také školíme dobrovolníky v ČR a vysíláme dobrovolníky do zahraničí, vzděláváme veřejnost v problematice rozvojové spolupráce a humanitární pomoci, připravujeme semináře a materiály pro učitele základních škol a programy pro děti a mládež k tématům globálního rozvojového vzdělávání.

Náš mladý tým čítá momentálně 14 lidí a těší se na přijetí dalšího pracovníka.

Hlavní náplň práce:

  • Zajištění plynulého chodu kanceláře střediska

Co přesně bude vaším úkolem:

  • Zajištění chodu kanceláře (kancelářské potřeby, pošta, vedení pokladny drobných výdajů)
  • Správa a evidence dokumentů a smluv Střediska, zajištění aktuálnosti
  • Administrativní podpora zahraničního týmu (nákup letenek, pojištění, zajištění ubytování v zahraničí, příprava podpůrných dokumentů k projektovým žádostem),
  • Podpora českého humanitárního týmu (inventura humanitárních skladů v rámci ČR, administrativní podpora při školení dobrovolníků)
  • Zajištění chodu našich dvou aut (vedení výpůjček, zajištění technické kontroly, servisu, parkovacích karet, sledování aktuálnosti školení řidičů)
  • Komunikace s IT technikem ohledně IT servisu pro náš tým
  • Zapisovat porady týmu

Oceníme, když budete mít:

  • Středoškolské vzdělání
  • Dobrou znalost angličtiny slovem i písmem;
  • Dobré komunikační schopnosti;
  • Samostatnost, flexibilitu a pečlivost;
  • Proaktivnost
  • Uživatelskou znalost práce na PC;
  • Znalost MS Office;
  • Dobré organizační schoponosti;
  • Odolnost vůči stresu;
  • Řidičský průkaz sk. B - podmínkou

Co můžeme nabídnout:

  • Zázemí stabilní neziskové organizace s nadnárodní působností,
  • Práci v mladém přátelském kolektivu, na zajímavých projektech,
  • Pracoviště v centru Prahy,
  • Možnost učit se od dalších kolegů v týmu - možnost profesně růst,
  • Práci na HPP – poloviční úvazek, od července 2019 plný
  • 13. plat
  • NÁSTUP MOŽNÝ IHNED

Váš životopis a motivační dopis pošlete prosíme na sekretariat@diakoniespolu.cz co nejdříve, nejpozději pak do 27.3.2019.