Koordinátor projektu Odolná obec

Koho hledáme?

  • Jste komunikativní a rádi pracujete s lidmi?
  • Jste kreativní a baví Vás hledat nové cesty?
  • Chcete se naučit něco nového?
  • Hledáte práci, která má smysl?

Co bude Vaším úkolem? 

  • koordinovat a administrovat projekt zaměřený na zvyšování připravenosti obcí v ČR na mimořádné události - povodně (osvěta veřejnosti v partnerských obcích, spolupráce se školami – workshopy pro žáky, semináře pro učitele, podpora preventivních opatření)
  • účastnit se krajských setkání koordinačních platforem NNO, ve spolupráci s PR prezentovat a informovat veřejnost o projektu
  • podílet se na udržování a zlepšování připravenosti Střediska na poskytování humanitární pomoci během povodní v ČR, v případě mimořádné události většího rozsahu (povodní) podílet se na koordinaci humanitární pomoci

Oceníme, když budete mít:

  • vysokoškolské vzdělání (např. humanitární práce, veřejná správa a regionální rozvoj aj.)
  • znalost AJ slovem i písmem min. na úrovni B2 podle společného evropského referenčního rámce
  • výborné komunikační a organizační dovednosti
  • schopnost týmové spolupráce
  • samostatnost a smysl pro odpovědnost
  • znalost práce na PC
  • ochotu cestovat po ČR
  • řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič)

Co bude Vaší velkou výhodou?

  • znalost projektového cyklu, zkušenosti s projektovým řízením
  • znalost problematiky snižování rizika katastrof (disaster risk reduction) a odolnosti komunit (community resilience)

Co Vám můžeme nabídnout?

  • stabilní zázemí Diakonie Českobratrské církve evangelické
  • přátelský kolektiv
  • práci na částečný pracovní úvazek (0,6)
  • pružnou pracovní dobu, možnost částečného home office
  • místo výkonu práce: Belgická 22, Praha 2
  • nástup: dle dohody (ideálně od poloviny září 2019)

V případě Vašeho zájmu pošlete svůj životopis a motivační dopis v českém jazyce (v rozsahu max. 1 strany A4) do 4. 9. 2019 na zajko@diakoniespolu.cz.

K osobnímu pohovoru pozveme vybrané uchazeče.