Finanční manažer 

Diakonie ČCE – Středisko humanitární a rozvojové spolupráce hledá finančního manažera pro evropský osvětový projekt. 

O nás 

Jsme jedním ze středisek Diakonie ČCE – velké a stabilní neziskové organizace. Naše středisko poskytuje humanitární pomoc v  zahraničí a v České republice a zprostředkovává globální témata z našich misí široké české veřejnosti. V  zahraničí pomáháme v uprchlických táborech a při humanitárních katastrofách (v  Jordánsku, Libanonu, Kambodži, Bangladéši a Myanmaru). V  Kambodži a Myanmaru organizujeme také zahraniční rozvojovou spolupráci. V  ČR se angažujeme především při povodních a zvyšujeme připravenost obcí na povodně.   

Pro náš evropský osvětový projekt hledáme nyní finančního manažera. š tým čítá momentálně 19 lidí a těší se na přijetí dalšího pracovníka. 

Hlavní náplň práce: 

  • Finanční řízení osvětového projektu financovaného Evropskou Unií 
  • Kontrola čerpání projektu (za všech 7 partnerských organizací – ve spolupráci s jejich finančními manažery) 
  • Finanční reporting projektu vůči EK 
  • Příprava podkladů k auditu projektu 

Co přesně bude vaším úkolem: 

  • Podílet se na přípravě rozpočtu projektu DEAR na jednotlivá období (roční rozpočet)  
  • Pravidelně (kvartálně) monitorovat a kontrolovat čerpání rozpočtu projektu DEAR (za českou část i za šest zahraničních partnerských organizací) a v případě nesprávného plnění sjednávat nápravu 
  • Monitorovat správnost projektových finančních procesů (dodržování finančních pravidel Evropské komise a DEAR programu) 
  • Připravovat pravidelné roční finanční reporty pro Evropskou komisi 
  • Spolu s mezinárodní koordinátorkou komunikovat s finančními manažery z ostatních partnerských zemí a metodicky je podporovat 
  • Jednat s auditory a relevantními úřady  
  • Připravovat veškeré finanční podklady pro roční audit projektu DEAR i pro celkový závěrečný audit 
  • Podílet se na přípravě rozpočtů projektů předkládaných ke kofinancování projektu DEAR 

 Požadujeme: 

  • Středoškolské/VŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru 
  • Dobrou znalost práce s MS Office (zejména Excel) 
  • Praxi ve finančním řízení (tvorba rozpočtů ad.) 
  • Orientaci v dotačních podmínkách EU 
  • Znalost angličtiny na úrovni B1 
  • Samostatnost a pečlivost 
  • Odolnost vůči stresu 

 Výhodou: 

  • Znalost podvojného účetnictví a programu POHODA  

Co Vám můžeme nabídnout: 

  • Zázemí stabilní neziskové organizace s nadnárodní působností  
  • Dobré finanční ohodnocení 
  • Práci v přátelském kolektivu, na zavedeném osvětovém projektu 
  • Pracoviště v centru Prahy 
  • Prostor pro osobní rozvoj 
  • Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Stravenky, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost částečné práce z domova 
  • Práci na HPP na částečný úvazek (0,8) s  možností rozšíření úvazku dle dohody 

 

Kontaktní osoba: Zuzana Spilková 

Váš životopis a motivační dopis zašlete co nejdříve na adresu sekretariat@diakoniespolu.cz, nejpozději pak do 30.10.2020. 

Očekáváný nástup: leden 2021, zácvik prosinec 2020 

Společnost:

Diakonie ČCE – Středisko humanitární a rozvojové spolupráce 

Adresa:

Belgická 374/22, Praha – Vinohrady

Požadované vzdělání: Středoškolské (VŠ výhodou) 

Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)  

Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Zdravotní volno/sickday  

Zařazeno: Administrativa  

Typ pracovního poměru: Práce na částečný úvazek 

Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva (zatím) na dobu určitou (1,5 roku)